Focus on Customer - CIONET

Ostatnie spotkanie CIONET odbyło się w wyjątkowym miejscu. Mianowicie w składzie wina Roberta Mielżyńskiego na Mokotowie. Gospodarz miejsca Mielżynski Wine Bar – niezwykle gościnny i profesjonalny – przedstawił autorski koncept prowadzenia biznesu w Polsce, a w praktyce zaprezentował najwyższe standardy dbałości o zadowolenie klientów. Ten interesujący “starter” zapoczątkował cztery “smakowite” wystąpienia. Ogromną przyjemnością była podróż do Avon Cosmetics, w którą zabrał obecnych Dawid Pawłowski – CIO/Senior IT Business Partner Poland, Baltics & Nordics. Dawid przeprowadził publiczność przez każdy dział w swojej spółce, zatrzymując się każdorazowo, gdy wystąpiła potrzeba współpracy z IT. Przystanków było wiele, a tempo wędrówki okazało się bardzo imponujące.
Równie interesujące “danie główne” zaserwował Lukasz Sibielak – CIO, Członek Zarządu DHL Parcel. W spółce logistycznej skala współpracy z klientami i wyzwań dla IT, które się z tym wiążą, robi wrażenie. Lukasz znalazł dobry klucz do efektywnej współpracy i zaangażowania swojego zespołu – to odpowiedzialność za cele biznesowe dla każdego, niezależnie od miejsca i roli w organizacji.
Ferii smaków podczas tej uczty dopełnił Piotr Chrząszcz – Sales Channels Department Director w T-Mobile Polska oraz Grzegorz Wachowicz – General Manager Sony Polska.
Na deser zebrani mogli wybierać w dyskusjach i emocjonujących rozmowach przy najlepszych gatunkach win i serów.