Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu projektu rekrutacyjnego na stanowisko Head of Business Service Centre.Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu projektu rekrutacyjnego na stanowisko Head of Business Service Centre. Naszym Klientem jest powszechnie znana organizacja farmaceutyczna, lider w branży produkcji i dystrybucji innowacyjnych preparatów leczniczych. Firma posiada wieloletnią tradycję funkcjonowania na polskim rynku w ramach podstawowej działalności biznesowej oraz dziesięcioletnie doświadczenie w rozwijaniu struktur organizacji współdzielonej, która obsługuje klientów w ramach korporacji na całym świecie świadcząc profesjonalne serwisy ICT.
Dyrektor Zarządzający Centrum Usług Biznesowych/Head of Business Service Centre
Miejsce pracy: Poznań (ref: A/HBSC)
Poszukujemy osób, które będą odpowiadać za zarządzanie światowej klasy centrum serwisowym ICT, wyznaczanie kierunków działań zespołom zatrudnionym w ramach struktur macierzowych centrum, rozwijanie kultury ciągłego doskonalenia, innowacyjności oraz orientacji na klienta, budowanie organizacji przyjaznej pracownikom, zarządzanie relacjami z klientami, rozwijanie zakresu serwisów świadczonych przez centrum, zarządzanie dużymi budżetami. Osób, które na co dzień będą odpowiadać za jakość usług i satysfakcję klientów centrum.
Zapraszamy do kontaktu osoby, które posiadają wykształcenie wyższe uzupełnione solidną edukacją biznesową (np. MBA), doświadczonych w pracy na stanowisku zarządzającym centrum usług współdzielonych (IT, call centre, finanse i inne) lub jego istotną częścią (min. 100 osób), w ramach dużych, międzynarodowych struktur (biegły angielski jest koniecznością). Poszukujemy wysokiej klasy lidera/liderki, biegłego w komunikacji i zarządzaniu priorytetami w złożonym środowisku biznesowo-technologicznym, potrafiącego efektywnie zarządzać organizacją serwisową (serwisy, koszty, utrzymanie, zasoby etc.) oraz pozytywnie nastawionego, z poczuciem humory i otwartego na różnorodność.
Nasz Klient oferuje możliwość budowania kompetencji w biznesie o istotnym znaczeniu dla ludzkiego życia i jego jakości, możliwość przewodzenia organizacji, której działalność przekłada się na sukces, efektywność i satysfakcję pracowników na całym świecie; organizacji stabilnej, nastawionej na rozwój i wprowadzanie innowacji, możliwość dołączenia do grona wysokiej klasy menedżerów i rozwijania relacji w międzynarodowym środowisku, bardzo dobre warunki zatrudnienia oraz bogaty pakiet socjalny.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w procesie rekrutacji zapraszamy do przesyłania aplikacji (w języku angielskim) opatrzonych odpowiednią klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą poniższego formularza. Uprzejmie informujemy, że pozwolimy sobie na kontakt z wybranymi osobami.
Error: Contact form not found.
Naszym Klientem jest powszechnie znana organizacja farmaceutyczna, lider w branży produkcji i dystrybucji innowacyjnych preparatów leczniczych. Firma posiada wieloletnią tradycję funkcjonowania na polskim rynku w ramach podstawowej działalności biznesowej oraz dziesięcioletnie doświadczenie w rozwijaniu struktur organizacji współdzielonej, która obsługuje klientów w ramach korporacji na całym świecie świadcząc profesjonalne serwisy ICT.Dyrektor Zarządzający Centrum Usług Biznesowych/ Head of Business Service Centre
Miejsce pracy: Poznań (ref: A/HBSC) Poszukujemy osób, które będą odpowiadać za zarządzanie światowej klasy centrum serwisowym ICT, wyznaczanie kierunków działań zespołom zatrudnionym w ramach struktur macierzowych centrum, rozwijanie kultury ciągłego doskonalenia, innowacyjności oraz orientacji na klienta, budowanie organizacji przyjaznej pracownikom, zarządzanie relacjami z klientami, rozwijanie zakresu serwisów świadczonych przez centrum, zarządzanie dużymi budżetami. Osób, które na co dzień będą odpowiadać za jakość usług i satysfakcję klientów centrum. Zapraszamy do kontaktu osoby, które posiadają wykształcenie wyższe uzupełnione solidną edukacją biznesową (np. MBA), doświadczonych w pracy na stanowisku zarządzającym centrum usług współdzielonych (IT, call centre, finanse i inne) lub jego istotną częścią (min. 100 osób), w ramach dużych, międzynarodowych struktur (biegły angielski jest koniecznością). Poszukujemy wysokiej klasy lidera/liderki, biegłego w komunikacji i zarządzaniu priorytetami w złożonym środowisku biznesowo-technologicznym, potrafiącego efektywnie zarządzać organizacją serwisową (serwisy, koszty, utrzymanie, zasoby etc.) oraz pozytywnie nastawionego, z poczuciem humory i otwartego na różnorodność. Nasz Klient oferuje możliwość budowania kompetencji w biznesie o istotnym znaczeniu dla ludzkiego życia i jego jakości, możliwość przewodzenia organizacji, której działalność przekłada się na sukces, efektywność i satysfakcję pracowników na całym świecie; organizacji stabilnej, nastawionej na rozwój i wprowadzanie innowacji, możliwość dołączenia do grona wysokiej klasy menedżerów i rozwijania relacji w międzynarodowym środowisku, bardzo dobre warunki zatrudnienia oraz bogaty pakiet socjalny. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w procesie rekrutacji zapraszamy do przesyłania aplikacji (w języku angielskim) opatrzonych odpowiednią klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą poniższego formularza. Uprzejmie informujemy, że pozwolimy sobie na kontakt z wybranymi osobami.
Error: Contact form not found.