Debata HR Influencers & Executive Search

Debata HR Influencers & Executive Search

“Od patologii do dobrych praktyk” – czyli jak powinna wyglądać współpraca liderów HR oraz agencji Executive Search. Oto myśl przewodnia ostatniej debaty, podczas której zaproszeni goście mieli okazję dyskutować o etyce, profesjonalizmie we wzajemnych relacjach oraz współpracy i oczekiwaniach obu stron. W gronie reprezentantów Executive Search znalazła się nasza koleżanka – Sylwia Kujawska-Frydrych – Konsultant Executive Search oraz Partner Zarządzający Amberstone Associates.
Wśród pozostałych przedstawicieli grona executive search znalazły się takie osoby jak Dariusz Użycki (Pedersen & Partners), Dorota Czarnota (Russell Reynolds) czy Paweł Wierzbicki (Michael Page). Natomiast przedstawicielami think tanku HR Influencers byli Magdalena Bargieł, Anna Jarzębska (Sanofi), Mariola Raudo (Nestlé), a także Andrzej Borczyk (Grupa Żywiec).
Spotkanie odbyło się pod patronatem Business Insider Polska w Studio Bank Warszawa. Debatę poprowadzili wspólnie Łukasz Grass, Redaktor Naczelny Business Insider Polska oraz Joanna Malinowska-Parzydło, pomysłodawczyni i współzałożycielka think tanku HR Influencers.
Spotkanie było pierwszym tego rodzaju wydarzeniem: liderzy HR oraz agencji Executive Search mogli otwarcie przedstawić swoje oczekiwania, pokazać nie tylko tę lepszą, ale i  ciemniejszą stronę wzajemnej współpracy, a także zastanowić się, jakie działania podjąć w celu poprawy jakości i poziomu panujących praktyk oraz relacji.

15391339_1916870595208066_5473152409987071448_o

15418330_1916870865208039_7521890132868040087_o

15325408_1916870745208051_3786392106801676810_o

15384471_1916871275207998_7737061463391258486_o

15403628_1916871141874678_1232519836441944966_o

Źródło zdjęć: https://www.facebook.com/hrinfluencers/