Naszym klientem jest jeden z największych liderów w branży retail oferujący szeroką gamę produktów z segmentu non-food. Obecnie organizacja posiada ponad 500 sklepów w całym kraju oraz dynamicznie rozwijający się kanał e-commerce. Firma od lat plasuje się w czołówce swojej branży, a jej zespół tworzą tysiące pracowników, których łączy pasja do nowoczesnych technologii i obsługi klienta na najwyższym poziomie. Z uwagi na niezwykle dynamiczny rozwój kategorii poszukujemy ambitnego kandydata na stanowisko
Category Director
(woj. Wielkopolskie, praca hybrydowa)
Obowiązki:
- Odpowiedzialność za strategię i rozwój wybranych kategorii;
- Tworzenie i wdrażanie line-upu produktowego (własne marki i marki zewnętrzne);
- Negocjacje handlowe z producentami i dostawcami (zarówno globalnymi, jak i lokalnymi/importerami);
- Zapewnienie spójnej strategii omnichannel – integracja działań online i offline;
- Zarządzanie wynikami kategorii (P&L) – obrót, marża, udział rynkowy;
- Monitorowanie i optymalizacja stocku i dostępności – nadzór nad magazynowaniem;
- Współpraca z innymi działami firmy – m.in. marketingu, e-commerce, sprzedaży detalicznej i logistyki w celu maksymalizacji sprzedaży i marżowości;
- Rozwój serwisu posprzedażowego i jakości obsługi klienta w sklepach;
- Kierowanie 8-osobowym zespołem, rozwój kompetencji podwładnych i budowanie kultury opartej na współpracy;
- Monitorowanie rynku i konkurencji oraz wdrażanie działań wzmacniających pozycję firmy;
- Weryfikacja bieżącej strategii rozwoju kategorii oraz rekomendowanie zmian.
Wymagania:
- Minimum 7–10 lat doświadczenia w category management lub handlu (retail/e-commerce).
- Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, zarządzanie, handel, logistyka lub pokrewne).
- Doświadczenie w pracy w strukturach omnichannel;
- Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu negocjacji handlowych I zarządzaniu P&L;
- Mile widziane doświadczenie w branżach non-food;
- Silne zdolności analityczne;
- Doświadczenie w pracy z dostawcami;
- Umiejętność zarządzania zespołem i współpracy w złożonej strukturze organizacyjnej;
- Zdolność do egzekucji strategii i wdrażania zmian rynkowych;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, nastawienie na partnerstwo i współpracę;
- Otwartość na podróże biznesowe po Polsce.
Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;
- System bonusowy;
- Samochód służbowy;
- Pracę hybrydową;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Kartę Multisport.
Zapraszamy do aplikowania poprzez formularz poniżej.

