Naszym klientem jest jeden z największych liderów w branży retail oferujący szeroką gamę produktów z segmentu non-food. Obecnie organizacja posiada ponad 500 sklepów w całym kraju oraz dynamicznie rozwijający się kanał e-commerce. Firma od lat plasuje się w czołówce swojej branży, a jej zespół tworzą tysiące pracowników, których łączy pasja do nowoczesnych technologii i obsługi klienta na najwyższym poziomie. Z uwagi na niezwykle dynamiczny rozwój kategorii poszukujemy ambitnego kandydata na stanowisko

Category Director

(woj. Wielkopolskie, praca hybrydowa)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za strategię i rozwój wybranych kategorii;
  • Tworzenie i wdrażanie line-upu produktowego (własne marki i marki zewnętrzne);
  • Negocjacje handlowe z producentami i dostawcami (zarówno globalnymi, jak i lokalnymi/importerami);
  • Zapewnienie spójnej strategii omnichannel – integracja działań online i offline;
  • Zarządzanie wynikami kategorii (P&L) – obrót, marża, udział rynkowy;
  • Monitorowanie i optymalizacja stocku i dostępności – nadzór nad magazynowaniem;
  • Współpraca z innymi działami firmy – m.in. marketingu, e-commerce, sprzedaży detalicznej i logistyki w celu maksymalizacji sprzedaży i marżowości;
  • Rozwój serwisu posprzedażowego i jakości obsługi klienta w sklepach;
  • Kierowanie 8-osobowym zespołem, rozwój kompetencji podwładnych i budowanie kultury opartej na współpracy;
  • Monitorowanie rynku i konkurencji oraz wdrażanie działań wzmacniających pozycję firmy;
  • Weryfikacja bieżącej strategii rozwoju kategorii oraz rekomendowanie zmian.
Wymagania:
  • Minimum 7–10 lat doświadczenia w category management lub handlu (retail/e-commerce).
  • Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, zarządzanie, handel, logistyka lub pokrewne).
  • Doświadczenie w pracy w strukturach omnichannel;
  • Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu negocjacji handlowych I zarządzaniu P&L;
  • Mile widziane doświadczenie w branżach non-food;
  • Silne zdolności analityczne;
  • Doświadczenie w pracy z dostawcami;
  • Umiejętność zarządzania zespołem i współpracy w złożonej strukturze organizacyjnej;
  • Zdolność do egzekucji strategii i wdrażania zmian rynkowych;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, nastawienie na partnerstwo i współpracę;
  • Otwartość na podróże biznesowe po Polsce.
Klient oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;
  • System bonusowy;
  • Samochód służbowy;
  • Pracę hybrydową;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Kartę Multisport.

Zapraszamy do aplikowania poprzez formularz poniżej.

    Attach your CV

    Check boxes:

    *I would like to take part in the recruitment process
    The Recruitment Form service is provided on the terms and conditions specified in the General Terms and Conditions. The controller of your personal data is Amberstone Associates Sp. z o.o., with its registered seat in Warsaw, pl. Jana Henryka Dąbrowskiego 1, 00-057 Warsaw. Your personal data will be processed to enable you to apply to the job offer above, as part of the recruitment Form service, on the terms and conditions specified in the General Terms and Conditions. Detailed information about personal data processing, including your rights as a data subject, is available in our Privacy Policy.

    I would like to be informed about job oportunities
    The Job Offer Notification Service is provided on the terms and conditions specified in the General Terms and Conditions. The controller of your personal data is Amberstone Associates Sp. z o.o., with its registered seat in Warsaw, pl. Jana Henryka Dąbrowskiego 1, 00-057 Warsaw. Your personal data will be processed to enable us to enter the submitted application documents in our Database of Applicants as part of the Job Offer Notification Service. Detailed information about personal data processing, including your rights as a data subject, is available in our Privacy Policy.