Enterprise PMO - oferta pracy

Naszym Klientem jest jedna z największych firm działających w świecie nowych mediów. W Polsce posiada kilka spółek i zatrudnia kilkaset osób i wciąż intensywnie rozwija swoją działalność zarówno w sposób organiczny jak i poprzez akwizycje. Nowozatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za budowanie struktury PMO w wyjątkowo interesującym, dynamicznym środowisku biznesowym.


Head of Enterprise Program and Project Management Office / Enterprise PMO

Miejsce pracy: Warszawa

(ref. A/EPMO)

Obowiązki:

  • stworzenie od podstaw nowej komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za zarządzanie projektami i programami
  • zarządzanie i wspieranie zespołu kierowników projektów odpowiedzialnych za współpracę z kluczowymi klientami firmy
  • wdrażanie standardów i dobrych praktyk w obszarze zarządzania projektami i programami
  • zarządzanie statusami projektów, monitorowanie ich przebiegu i postępów prac
  • rekomendowanie kierunków zmian oraz inwestycji dotyczących zarządzania projektami na poziomie całej organizacji, ścisła współpraca z zarządem
  • godne reprezentowanie i zacieśnianie relacji pomiędzy klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi grupy
  • zarządzanie relacjami i współpraca z dostawcami usług
  • zarządzanie, wspieranie i budowanie ścieżek rozwoju kierowników projektów w firmie
  • rola doradcy, mentora oraz odpowiedzialność za zarządzanie wiedzą w obszarze PMO

 
Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • 12+ lat doświadczenia w obszarze zarządzania projektami, najchętniej związanymi z rozwojem oprogramowania
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów o zróżnicowanej skali, w oparciu o różne podejścia i metodyki, najchętniej dla klientów zewnętrznych
  • doświadczenie w zarządzaniu wdrażaniem kultury zarządzania projektami w ramach dużych lub średniej wielkości organizacjach
  • doświadczenie w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
  • kompetencje menedżerskie, umiejętność inspirowania i motywowania swoich podwładnych, wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne
  • wykształcenie wyższe
  • płynna komunikacja w języku angielskim
  • posiadanie certyfikatów poświadczających opanowanie poszczególnych metodologii prowadzenia projektów, wcześniejsze doświadczenie konsultingowe, technologiczne bądź finansowe, będzie dodatkowym atutem

 
Nasz Klient oferuje

  • możliwości rozwoju w ramach międzynarodowej organizacji, będącej jednym z liderów w swojej branży
  • udział w budowie dynamicznej i niezwykle nowoczesnej organizacji, która swoją przewagę konkurencyjną buduje w oparciu o najnowsze trendy technologiczne
  • wartościowe doświadczenie związane z budową struktury PMO i wrażaniem kultury zarządzania projektami w firmie
  • decyzyjność i bezpośredni wpływ na rozwój organizacji
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę
  • konkurencyjne warunki zatrudnienia

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (w języku polskim i angielskim) opatrzonych odpowiednią klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Aplikacje mogą przesyłać Państwo poprzez zamieszczony poniżej formularz: [grid_5][contact-form-7 404 "Not Found"][/grid_5][clear]

Amberstone Associates Sp. z o.o. została wpisana pod numerem 8433 do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *